Hello, !

E-posti kinnitus õnnestus!

Soovime sulle mõnusat kodelehe kasutamist ning inspiratsiooni kaunite isetehtud fototoodete loomisel.
Edasi

Hello, !

Uudistest loobumine

Uudiskirjast loobumine õnnestus
Soovime sulle mõnusat kodelehe kasutamist ning inspiratsiooni kaunite isetehtud fototoodete loomisel.
Edasi

Infokeskus

Klienditeenindus 555 30 524 info@picturehappy.ee

Küsimused & vastused

Registreerumine ja aktiveerimine

  1. Miks registreeruda ja oma konto luua?
  2. Miks on vaja e-posti aadressi autoriseerimist?
  3. Kuidas toimub minu konto e-posti aadressi autoriseerimine?
  4. Minu e-posti aadressile ei tulnud autoriseerimise kirja ja linki?

Tellimine ja tarne

  1. Millal mu tellimus valmis saab?
  2. Kuidas arvestatakse piltide tellimuse täitmise aega?
  3. Kui kaua võtab aega minu tellimuse täitmine?
  4. Kuidas saan jälgida oma tellimuse täitmist?
  5. Miks tellimuse lõpetades tuleb teade, et minu sisestatud postiindeks on vale, kuigi tean, et see on õige?
  6. Kuidas teha tellimuses muudatusi või oma tellimus tühistada?
  7. Oi! Tegin tellimuse, kuid unustasin ära märkida, et sellega on KIIRE, mida teha?
  8. Oi! Tegin tellimuse, kuid kogemata lisasin vale kohaletoimetamise aadressi, mida teha?
  9. Kui palju maksab kohaletoimetamine minu antud aadressile?
  10. Kas täidate ka rahvusvahelisi tellimusi?

Maksed

  1. Kuigi maksin just pangaülekandega oma tellimuse eest, miks minu staatus näitab, et tellimus on maksmata?
  2. Maksmisest on möödunud mitu päeva, kuid ikka näitab, et tellimus on maksmata?
  3. Milliseid makseviise on tellimuse eest tasumiseks võimalik kasutada?
  4. Millist teavet tuleb pangaülekandele lisada, et makset oleks võimalik siduda tellimusega?
  5. Kus on võimalik oma tellimuse arvet näha?
  6. Miks ma ei saa arveldada oma pangakaardiga? Näitab, et tehing on ebaõnnestunud!

Probleem tellimusega

  1. Mida teha, kui on tekkinud probleem minu tellimusega?

Sooduskoodid

  1. Kuhu sisestada oma sooduskood?
  2. Mida teha, kui tellimuse vormistamisel ei ole mul ühtegi sooduskoodi?
  3. Kust leida sooduskoodi tervituskingituse jaoks ning kuidas seda kasutada?

Registreerumine ja aktiveerimine

1. Miks registreeruda ja oma konto luua?

Registreerunud Picture Happy kasutajad omavad järgmisi võimalusi:
  1. Tasuta kettaruumi oma fotode salvestamiseks, et neist oma fototooteid koostada;
  2. Koostada ja salvestada isikupäraseid fototooteid, mida saab tellida, kopeerida, muuta või uuesti tellida;
  3. Jälgida oma tellimuse täitmise kulgu, näha oma tellimuste arhiivi;
  4. Koguda iga tellimusega boonuspunkte, et lisa soodustusi saada.

2. Miks on vaja e-posti aadressi autoriseerimist?

Et saaksime oma klientidele teavitada tellimuse täitmise, saatmise või mittestandardsete situatsioonide lahenduste kohta. Peame olema kindlad, et kliendi e-posti aadress kuulub temale ning tal on võimalik siseneda ning vajadusel ka vastata.

3. Kuidas toimub minu konto e-posti aadressi autoriseerimine?

Registreerumise ajal saadame me automaatselt e-posti aadressile autoriseerimise lehekülje. Sellele vajutades suundute Picture Happy kodulehele, et seal autoriseerimine lõpetada.

4. Minu e-posti aadressile ei tulnud autoriseerimise kirja ja linki?

Juhul kui e-posti aadress, mida kasutasid Picture Happy’s registreerumiseks ei ole autoriseeritud, ilmub kodulehe ülaosas oma Happy Picture kontot avades selle kohta teade, et autoriseerimine ei ole veel lõpetatud. Vajuta "Kuidas lõpetada..." ja järgi juhiseid.

Tellimine ja tarne

1. Millal mu tellimus valmis saab?

Sinu tellimus peab valmis olema kindla arvu tööpäevade jooksul, alates makse laekumise kuupäevast ning sõltub 2 asjaolust:
  1. Toote liigist, erinevatel toodetel on erinev tootmise aeg;
  2. Tootmise kiirusest: standardne või kiirtellimus
Konkreetse tellimuse eest laekunud makse kuupäevaga saate tutvuda rubriigis: "Minu profiil" -> "Minu konto" -> "Tellimused". Kõikide tellimuste tootmise aegadega saab tutvuda siin.

2. Kuidas arvestatakse piltide tellimuse täitmise aega?

Paberfotode tellimise aega arvestatakse dünaamiliselt ning see oleneb trükitavate piltide hulgast antud hetkel. Informatsiooni selle kohta uuendatakse meie kodulehel iga tunni aja tagant.

Täpsemat teavet pildi tellimuste täitmise aegade kohta saab meie kodulehe rubriigis "Tootmisaeg" tellimuse tasumise juures.

Tootmisaeg kuvatakse Ostukorvis tellimust tehes, kuid näidatud aeg kehtib vaid juhul, kui maksad tellimuse eest kohe – pangakaardi või kinkekaardiga. Pangaülekandega tasudes on tootmisaja arvestamise ja fikseerimise aluseks makse registreerimine meie süsteemis (pangaülekandega makseid kontrollitakse tööpäeviti).

3. Kui kaua võtab aega minu tellimuse täitmine?

Tootmisaeg + kohaletoimetamise aeg = kokku aeg, arvestades makse laekumise kuupäevast kuni tellimuse kohaletoimetamiseni. Tootmisajad kõigile toodetele leiad siit. Kõigi toodete kohaletoimetamise ajad leiad siit.

4. Kuidas saan jälgida oma tellimuse täitmist?

Esiteks logige sisse oma Picture Happy kontole. Siis minge:"Minu Profiil" -> "Ülevaade". See on lühikokkuvõte Sinu Picture Happy profiili ja tegevuste kohta. See näitab ka Sinu aktiivseid tellimusi ja nende täitmise kulgu.

5. Miks tellimuse lõpetades tuleb teade, et minu sisestatud postiindeks on vale, kuigi tean, et see on õige?

On kaks võimalust:
  1. Postiindeks on sisestatud koos tähtedega. Sel juhul püüa sisestada vaid postiindeksi numbrid.
  2. Antud postiindeks ei ole veel meie andmebaasis registreeritud. Sel juhul palume Sul meiega telefoni teel või e-posti kaudu ühendust võtta, et võiksime Sinu postiindeksi meie andmebaasi lisada.

6. Kuidas teha tellimuses muudatusi või oma tellimus tühistada?

Palume helistada meie klienditeeninduse kontaktnumbrile või võtta meiega ühendust e-posti teel ning olukorda kirjeldada. Palun lisa ka tellimuse number. Võimaluse korral leiame antud olukorrale lahenduse.

7. Oi! Tegin tellimuse, kuid unustasin ära märkida, et sellega on KIIRE, mida teha?

Palun helista meie klienditeenindusse ja kirjelda olukorda ning ütle oma tellimuse number. Kui ei ole just ettenägematuid tehnilisi piiranguid, saadame Sulle lisaarve kiirtellimuse eest. Peale makse laekumist, toodame Sinu tellimuse kiirkorras vastavalt uuele tähtajale.

8. Oi! Tegin tellimuse, kuid kogemata lisasin vale kohaletoimetamise aadressi, mida teha?

Palume helistada meie klienditeeninduse kontaktnumbrile või võtta meiega ühendust e-posti teel ning olukorda kirjeldada. Palun lisa ka tellimuse number. Võimaluse korral leiame antud olukorrale lahenduse.

9. Kui palju maksab kohaletoimetamine minu antud aadressile?

Kõige täpsema vastuse saate kui avate "Transpordikulu kalkulaator"valige sihtpunktiks oma riik, postiindeks ja tooted, mida plaanite tellida. Vajutage nupule "Arvuta" ja süsteem näitab võimalikke kohaletoimetamise viise sinu aadressile koos hindadega.

10. Kas täidate ka rahvusvahelisi tellimusi?

Jah.
Kohaletoimetamise hindadega saad tutvuda "Transpordikulu kalkulaator" vali sihtpunktiks oma riik, postiindeks ja tooted, mida plaanite tellida. Vajutage nupule "Arvuta" ja süsteem näitab võimalikke kohaletoimetamise viise teie aadressile koos hindadega.

Maksed

1. Kuigi maksin just pangaülekandega oma tellimuse eest, miks minu staatus näitab, et tellimus on maksmata?

Pangaülekandega makstes, pead arvestama mitme aspektiga:
Pangaülekandega tasumine nõuab tavaliselt teatud hulga aega, pangaülekande sooritamisest kuni makse laekumiseni saaja kontole võib kuluda lausa paar päeva. See sõltub kliendi pangast. Palume sellega tellimuse täitmise aja planeerimisel arvestada.
  1. Kontrollime oma pangakontot mitmeid kordi päevas fikseerides laekunud arved ning makstud tellimused aegsasti tootmisesse andes.
  2. Segaduste ära hoidmiseks, palume pangaülekandega makstes lisada tellimuse/arve number.

2. Maksmisest on möödunud mitu päeva, kuid ikka näitab, et tellimus on maksmata?

See võib tuleneda asjaolust, et laekunud makset ei olnud võimalik siduda tellimusega, kuna puudub oluline vajaminev informatsioon. Palume meiega ühendust võtta ja püüame lahendada situatsiooni. Tulevikus segaduste ära hoidmiseks palume pangaülekandega tasudes lisada tellimuse/arve number.

3. Milliseid makseviise on tellimuse eest tasumiseks võimalik kasutada?

Pangakaartidega Maestro, Mastercard, VISA, VISA Electron. Pangaülekannete abil.

4. Millist teavet tuleb pangaülekandele lisada, et makset oleks võimalik siduda tellimusega?

Lisage oma tellimuse/arve number. Tellimusel olev summa peab kokku langema arvel näidatud summaga "Arve maksmise jaoks".

5. Kus on võimalik oma tellimuse arvet näha?

Alguses pead oma Picture Happy kontole sisse logima. Siis mine: "Minu Profiil" -> "Minu Konto" -> "Tellimused". Leia tellimus, mille kohta soovid lähemat teavet ja vajuta "Detailne informatsioon".

6. Miks ma ei saa arveldada oma pangakaardiga? Näitab, et tehing on ebaõnnestunud!

Põhjused võivad olla erinevad:
  1. Probleemid kaardiga – pole piisavalt vahendeid, kehtivusaeg on lõppenud;
  2. Andmete sisestamise probleem – kontrolli, kas kõik nõutud andmed on sisestatud korrektselt;
  3. Turvaline veebipõhine ostude teostamise aeg lõppes, kuna makse ettevalmistamisele kulus liiga kaua aega;
  4. 4. Pangakaardi väljastanud pangalt on vaja spetsiaalset luba ostude sooritamiseks interneti keskkonnas.

Probleem tellimusega

1. Mida teha, kui on tekkinud probleem minu tellimusega?

Kui tekkis probleem Sinu valmis tellimusega või tellimus saadeti Sulle, kuid Sa ei ole seda kätte saanud, või on tegemist mõne muu vahejuhtumiga, siis palun võta meiega klienditeeninduse telefonil ühendust või saada meile e-posti aadressile teade probleemi kohta: info@picturehappy.lv,ee lisage järgnev informatsioon:
  1. E-post pealkirjaga "Probleemne juhtum"
  2. Tellimuse number.
  3. Kirjelda tekkinud probleemi.
  4. Lisa pildid, kui probleemi on võimalik visuaalselt kirjeldada.
  5. Lisa oma kontaktid.
Kirja saamise järel võtame Sinuga esimesel võimalusel ühendust ja informeerime võimalikust lahendusest.

Sooduskoodid

1. Kuhu sisestada oma sooduskood?

Sooduskood tuleb sisestada Ostukorvi tellimuse lõpetamise 4. sammul, avaneb spetsiaalne aken "Sisesta sooduskood". Pea meeles, et ühe tellimuse juures saab kasutada vaid ühte sooduskoodi.

2. Mida teha, kui tellimuse vormistamisel ei ole mul ühtegi sooduskoodi?

Kui Sul ei ole sooduskoodi, siis akna "Sisesta sooduskood" juures, vajuta "Jätka" ning jõuad järgmise sammu juurde.

3. Kust leida sooduskoodi tervituskingituse jaoks ning kuidas seda kasutada?

Tervituskingituse sooduskoodi leiad "Minu Profiil" kokkuvõtte alt peale registreerumist ning e-posti autoriseerimist. Sooduskoodi kasutamise tingimused on järgmised: koodi saab kasutada üks kord ning see kehtib 3 kuu jooksul alates e-posti autoriseerimise kuupäevast; koodi kasutamiseks peab ostukorv sisaldama ükskõik millist vabalt valitud toodet, kuid tellimuse kogusumma ei või olla väiksem kui 17 EUR.