Küsimused & vastused
Registreerumine ja aktiveerimine
Tellimine ja tarne
- Millal mu tellimus valmis saab?
- Kuidas arvestatakse piltide tellimuse täitmise aega?
- Kui kaua võtab aega minu tellimuse täitmine?
- Kuidas saan jälgida oma tellimuse täitmist?
- Miks tellimuse lõpetades tuleb teade, et minu sisestatud postiindeks on vale, kuigi tean, et see on õige?
- Kuidas teha tellimuses muudatusi või oma tellimus tühistada?
- Oi! Tegin tellimuse, kuid unustasin ära märkida, et sellega on KIIRE, mida teha?
- Oi! Tegin tellimuse kogemata vale kohaletoimetamise aadressiga. Mida teha?
- Kui palju maksab kohaletoimetamine minu antud aadressile?
- Kas täidate ka rahvusvahelisi tellimusi?
Maksed
- Kuigi maksin just pangaülekandega oma tellimuse eest, miks minu staatus näitab, et tellimus on maksmata?
- Maksmisest on möödunud mitu päeva, kuid ikka näitab, et tellimus on maksmata?
- Milliseid makseviise on tellimuse eest tasumiseks võimalik kasutada?
- Millist teavet tuleb pangaülekandele lisada, et makset oleks võimalik siduda tellimusega?
- Kus on võimalik oma tellimuse arvet näha?
- Miks ma ei saa arveldada oma pangakaardiga? Näitab, et tehing on ebaõnnestunud!
Probleem tellimusega
Sooduskoodid
Registreerumine ja aktiveerimine
1. Miks registreeruda ja oma konto luua?
- Tasuta kettaruumi oma fotode salvestamise jaoks ja võimalust neist oma fototooteid koostada;
- Koostada ja salvestada isikupäraseid fototooteid, mis salvestatakse nende kasutajaprofiilis ja mida saab tellida, kopeerida, muuta või uuesti tellida;
- Jälgida oma tellimuse täitmise kulgu, näha oma tellimuste ajalugu;
- Iga tellimusega püsikliendiprogrammi abil boonuspunkte koguda, et lisasoodustusi saada.
2. Miks on vaja e-posti aadressi autoriseerimist?
3. Kuidas toimub minu konto e-posti aadressi autoriseerimine?
4. Minu e-posti aadressile ei tulnud autoriseerimise kirja ja linki.
Tellimine ja tarne
1. Millal mu tellimus valmis saab?
- Toote liigist, erinevatel toodetel on erinev tootmise aeg;
- Tootmise kiirusest: standardne või kiirtellimus
2. Kuidas arvestatakse piltide tellimuse täitmise aega?
Täpsemat teavet pildi tellimuste täitmise aegade kohta saab meie kodulehe rubriigis "Tootmisaeg" tellimuse tasumise juures.
Tootmisaeg kuvatakse Ostukorvis tellimust tehes, kuid näidatud aeg kehtib vaid juhul, kui maksad tellimuse eest kohe – pangakaardi või kinkekaardiga. Pangaülekandega tasudes on tootmisaja arvestamise ja fikseerimise aluseks makse registreerimine meie süsteemis (pangaülekandega makseid kontrollitakse tööpäeviti).
3. Kui kaua võtab aega minu tellimuse täitmine?
4. Kuidas saan jälgida oma tellimuse täitmist?
5. Miks tellimuse lõpetades tuleb teade, et minu sisestatud postiindeks on vale, kuigi tean, et see on õige?
- Sihtnumber sisestatakse koos tähtedega. Sellisel juhul püüa sisestada ainult numbrid sihtumbris.
- Seda sihtnumbrit ei ole veel meie andmebaasi lisatud. Sellisel juhul palume meiega ühendust võtta, et saaksime lisada sihtnumbri meie andmebaasi.
6. Kuidas teha tellimuses muudatusi või oma tellimus tühistada?
7. Oi! Tegin tellimuse, kuid unustasin ära märkida, et sellega on KIIRE, mida teha?
8. Oi! Tegin tellimuse kogemata vale kohaletoimetamise aadressiga. Mida teha?
9. Kui palju maksab kohaletoimetamine minu antud aadressile?
10. Kas täidate ka rahvusvahelisi tellimusi?
Kohaletoimetamise hindadega saad tutvuda "Transpordikulu kalkulaator" vali sihtpunktiks oma riik, postiindeks ja tooted, mida plaanite tellida. Vajutage nupule "Arvuta" ja süsteem näitab võimalikke kohaletoimetamise viise teie aadressile koos hindadega.
Maksed
1. Kuigi maksin just pangaülekandega oma tellimuse eest, miks minu staatus näitab, et tellimus on maksmata?
Pangaülekandega tasumine nõuab tavaliselt teatud hulga aega, pangaülekande sooritamisest kuni makse laekumiseni saaja kontole võib kuluda lausa paar päeva. See sõltub kliendi pangast. Palume sellega tellimuse täitmise aja planeerimisel arvestada.
- Kontrollime oma pangakontot mitmeid kordi päevas fikseerides laekunud arved ning makstud tellimused aegsasti tootmisesse andes.
- Segaduste ära hoidmiseks, palume pangaülekandega makstes lisada tellimuse/arve number.
2. Maksmisest on möödunud mitu päeva, kuid ikka näitab, et tellimus on maksmata?
3. Milliseid makseviise on tellimuse eest tasumiseks võimalik kasutada?
4. Millist teavet tuleb pangaülekandele lisada, et makset oleks võimalik siduda tellimusega?
5. Kus on võimalik oma tellimuse arvet näha?
6. Miks ma ei saa arveldada oma pangakaardiga? Näitab, et tehing on ebaõnnestunud!
- Probleemid kaardiga – pole piisavalt vahendeid, kehtivusaeg on lõppenud;
- Andmete sisestamise probleem – kontrolli, kas kõik nõutud andmed on sisestatud korrektselt;
- Turvaline veebipõhine ostude teostamise aeg lõppes, kuna makse ettevalmistamisele kulus liiga kaua aega;
- 4. Pangakaardi väljastanud pangalt on vaja spetsiaalset luba ostude sooritamiseks interneti keskkonnas.
Probleem tellimusega
1. Mida teha, kui on tekkinud probleem minu tellimusega?
- E-posti teemareal märkige "Probleemjuhtumi taotlus".
- Tellimuse number.
- Kirjeldage probleemi.
- Lisage fotod, kui probleemi saab visualiseerida.
- Märkige om kontaktteave.